lördag 25 juni 2016

Sommarens bucket list

Det är varmt, vi är långlediga och bara är. I torsdags jobbade jag till åtta (jag har helt awesome PT-kunder, har jag sagt det?) och kom hem till en sommarledig sambo. I går gymmade vi, åkte till Ribban och badade och åt god midsommarmat. I dag har vi mest chillat - vi åkte till Ribban efter lunch, Joakim sprang medan jag solade, och så badade vi och låg i solen och läste. Sen, på kvällen, har vi pratat lite om vad vi vill göra i sommar.

Det här är min sommarlista 2016 - utan rangordning:
  • förbereda semestern minutiöst så att jag kan vara LEDIG!
  • springa - morgon, kväll, i sommarregn och sommarsol, intervaller och distans
  • yoga i parken med Sara
  • dricka öl och äta tapas på Biraria vid kanalen
  • bada så ofta det går
  • skippa väckarklockan
  • äta burgare på Tommi's
  • dricka bubbel
  • äta kvalitetsglass
  • vara med på träningspass med Träna i Parken
  • fuldansa i köket
  • sätta personbästa i marklyft och bänkpress
  • läsa böcker på stranden
  • kvällsbada och äta picknick efteråt
  • glömma allt om jobb och tider att passa
  • hänga med Joakim när han instruerar NMT 

Ungefär det ska jag göra i sommar :-D En vecka till då jag fokuserar på listans första punkt, sen blir det fokus på resten!

Inga kommentarer: