tisdag 11 oktober 2016

Nej, min hjärna hänger inte riktigt med...

Spenderade förmiddagen i dag på en minikurs organiserad av Alecta. Som så ofta på dessa kurser förvånas jag över vilka människor det är som jobbar med sånt som jag jobbar med på mitt vuxenjobb. Kommer på mig själv med att tänka att "det är ju typ bara jag och två till som är under 35".

Ridå.

Ja. Jag fyllde 41 i våras.....fast det har jag tydligen inte riktigt fattat!

Annars har jag inte så mycket annat att rapportera förutom att det var riktigt råkallt att cykla i dag, att jag har njutit av veckans lediga kväll (katterna också för övrigt) och att jag är själaglad för att mina nya Earbags har landat för de kommer behövas nu!
Earbags. Suveräna öronvärmare under cykelhjälmen. Glittriga, med älgar och "neutrala". Winter is coming...

Inga kommentarer: